Het contact gewoon parallel schakelen met de drukknop van de bel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik en er zijn ook 2 afstandsbedieningen bij.
Maar achter aan zijn er 2 of 3 aansluitklemmetjes.
Daarvan moet u het NO= Normaal Open contact van gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan u een foto plaatsen van het schema in de handleiding, of het kastje achteraan openmaken en daar een foto van maken.
Ik kan o internet geen handleiding vinden want dat toestel is vrij nieuw in het gamma van First Alert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat staat in de handleiding over dat zwarte blokje op het achterdeksel, dat zou wel eens de aansluiting kunnen zijn naar een extern toestel.
Kan u dat printje eens beter in beeld brengen want ik kan het niet duidelijk zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu kan ik zien dat de + en - van de batterij komt en W- en W+ van de aansluiting voor een adapter komt.
Er is inderdaad geen aansluiting te zien voor een ander apparaat zoals aangegeven in hun reclame, zijnde o.a. een bel.
Best eens bij de verkoper vragen hoe dat zit want dat is totaal onduidelijk.
Sorry dat ik u niet verder van dienst kan zijn maar nu weet u veel meer en toch niets wat kan helpen.