Is het veilig om Xbox Live via Marktplaats te kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom niet gewoon in de winkel

Antwoorden (3)

Er zijn daar zowel eerlijke verkopers als oplichters, het beste haal je het gewoon op een website met iDEAL in plaats van overboeken en hopen dat je iets ontvangt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je het kan/ mag ophalen kan je zelf zien of hij goed is, hem meenemen, en betalen, zo kan er helemaal niks misgaan. als je twijfelt of hij het doet of niet kan je altijd vragen om hem heel ven te laten aansluiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nooit via internet betalen je kunt het wel afhalen want dan kun je kijken hoe hij het doet en hoe hij eruit ziet. Mag je niet kijken of hij het doet moet je hem nietnemen