Hoe haal ik Jailbreak van een iPod Touch af?

Ik heb een iPod Touch 2G overgekocht met 8GB en jailbreak.
Alleen wil ik de jailbreak eraf hebben.
Moet ik hem dan alleen herstellen in iTunes?
(op de iPod fabrieksinstellingen herstellingen lukt niet, die heeft iemand al geblokeerd waardoor ik 20000 minuten moet wachten!)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Software updaten, of je iPod geheel herstellen (beide doe je dit via iTunes, of je iDevice zelf)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De enige mogelijkheid is om je iPod Touch helemaal te resetten. Dit doe je zo: Sluit je iPod Touch aan op je pc> open iTunes> Synchroniseren> En als je dan naar je iPod Touch gaat ( in iTunes) is er ergens een knopje waarop staat resetten ofzo. Sorry dat ik het niet precies weer... Het is lang geleden dat ik et gedaan heb...