Hoe maak ik mijn zelfgemaakte lens vast aan mijn digitale camera?

Ik heb een lens gemaakt, Alleen ik weet niet hoe ik hem aan mijn digitale camera moet vastmaken, de Canon xius 220 HS

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
gvrox
11 jaar geleden
Wat is een xius ? Bedoel je misschien een ixus ?

Het beste antwoord

Gewoon met plakband.

In feite kun je vanalles voor de lens van je camera houden en daardoor fotograferen.
Glaasjes met vaseline voor een wazig effect.
Een zonnebril voor een geelfiltereffect of bruinfilter effect.

Het hangt er dus van af hoe jij die lens gemaakt heb.
Zet je camera aan en houdt dat ding er voor.
Misschien kan er wel een elastiekje omheen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik denk niet dat dat kan, fabrikanten maken lenzen die precies op een bepaalde camera passen, als je het wilt moet je de achterkant van een lens eraf schroeven en op je zelfgemaakte lens doen, maar dat zou ik niet doen. want lezen zijn duur rond de €300 per stuk