Hoe doe ik een hard reset op mn iPod Touch 2G?

Ik heb een iPod Touch 2G 8GB overgekocht van een vriend.
Alleen wilde ik hem resetten en weet hij de code niet meer om hem te kunnen resetten :(
Hoe doe ik dan een hard reset??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De normale gang van zaken is even de batterij er uit halen, tot 10 tellen en dan er terug in zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm.. de batterij kan er niet uit..
heb geen iPhone..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat lijkt mij raar, hij is er toch ook ingekomen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa maar in een iPod Touch zit hij vast gemonteerd, weet ook niet waarom.. kunnen alleen professionele mensen eruit halen.

Antwoorden (1)

Steek hem in je computer, (met een draad) dan krijg je in iTunes de mogelijkheid “Herstel iPod”