Wat kost een lantaarnpaal per jaar?

In Nederland. Hoeveel is dit in totaal voor alle lantaarnpalen in Nederland?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (1)

de aanschaf voor een lantaarnpaal van 4m kost €600 eentje van 8m kost €800
een kabel van de paal naar de stroom toevoer van 25m kost €800
de prijs van de stroom kan bijna niet berekend worden omdat soms de lantaarnpalen eerder en soms later aangaan.
ook veranderd de prijs van stroom wel eens.
en wat ook van invloed is van het stroom gebruik is de soort lantaarnpaal.
je heb ze in led, spaarlampen en de aller oudste die het meest verbruiken.