Ik denk dat je geen besturingssysteem kan downloaden en hem op een toestel zetten. Dat wordt door de fabriek gedaan, en als het toch lukt is het niet legaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is helaas niet mogelijk. wel is het mogelijk om een nieuwe telefoon te kopen mét android, en hem dan te rooten en een betere android versie erop te zetten. je verliest hierbij helaas je garantie, maar ik zou het aanraden omdat het bij goed werkt. ik ben 13 en heb in mn eentje mn telefoon geroot, het is echt makkelijk.