De kleureninkt van de printer is op waardoor ik niks kan (in)scannen of zwart-wit printen/kopiëren. Hoe kan ik dan alsnog doen? Er is wel zwarte inkt.

Er blijft komen te staan dan de cyaan en gele inkt (dit zijn de kleuren die op zijn) moeten worden vervangen, terwijl ik niks in kleur hoef te printen.

De printer instellen op zwart-wit printen helpt niet.

Toegevoegd na 47 minuten:
Typ printer: Brother DCP-385C

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Ik weet niet of dit exact je antwoord is, maar de ijzeren plaatjes Moet je volgens mij , ik zeg volgens mij, beplakken met gekleurd door zichtig plakband of doorzichtig papier. Hierdoor leest de printer en denkt de printer dat hij hellemaal vol is! Dus kun je gewoon zwart-wit printen, (ik weet niet of dit het juiste antwoord is, zo niet, dan excuses.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een printer-scannercombinatie.
In principe moet je met een fotoprogramma van je computer de scanner afzonderlijk van de printer kunnen bedienen.Of met de software wat bij die combinatie geleverd is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult de kleurencartridge moeten resetten, zodat je printer denkt dat de cartidge nieuw en vol is. Dat gaat soms met afplakken contactpuntjes op de cartridge. Soms kun je dit vinden met behulp van google. Heb je een HP deskjet F380. Bijvoorbeeld zoekopdracht: printer resetten F380.
Vul anders je vraag aan met printertype voor meer hulp. Een andere mogelijkheid is uiteraard een nieuwe of kloon cartridge kopen.

Toegevoegd na 23 minuten:
Afdrukken met alleen de zwarte cartridge wanneer de kleurencartridges leeg zijn: zie link