Zijn deze beats by dr dre echt?

http://www.monsterbeatsbydrestudio.nl/monster-beats-by-dre-high-definition-studio-hovedtelefoner-farve-pink-salg-nl-billig-stikkontakt-p-285.html

Ik twijfel, want ik wil wel echte alleen niet de volle 300 euro haha

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja die zijn echt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn god. Moet je daar bij deze site nog om vragen? Dat is toch overduidelijk dat die site nep is. Hakketakke nederlands, geen keurmerk, geen ideal maar alleen creditcard.
En als je geen 300 euro wilt betalen voor een beats kun je je geen beats veroorloven. Koop dan gewoon een goede koptelefoon.

Antwoorden (4)

ja waarschijnlijk zijn ze wel echt maar ik weet het niet 100 % maar ik denk het wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee. Prijsverschil is te groot, en site ziet er onbetrouwbaar uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De grammatica van het Nederlands is ook om te janken, gewoon door een vertaler gegooid. Verder is de titel ook nog in een scandinavische taal en lijkt het prijsverschil te goed om waar te zijn, en dat is het dan vaak ook. Nee, ik zou er absoluut niet kopen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een duidelijke nee, niet betrouwbaar