mijn laptop maakt kortsluiting. hoe kan ik dit oplossen?

mijn laptop maakt kortsluiting door middel van vonken bij de luchter onder mijn laptop en aan de zijkant. dicht bij de ingang van het snoer.
het spettert eruit. ook doet mijn laptop erg moeilijk met nadenken op het internet.
merk: ACER-aspire 5742z
wie kan mij helpen dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dit kan je zelf niet oplossen
maar ik zou hier gewoon naar laten kijken
want hij is echt kaduuk binnen de kortste keren
wellicht toch iets met de accu ?
ik weet dat een accu lader gauw vonken trekt als je deze in het stopcontact steekt
wellicht is de beveiliging in de trafo zelf kaduuk
wellicht helpt een nieuw lader ?
maar ik zou zeker niet zelf gaan prutsen
dus niet meer gebruiken maar weg brengen.
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje wel, ik zal ernaar laten kijken. als hij helemaal kapot gaat ben ik no verder van huis en is alles weg. THANK YOU :))

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je er beter niet zelf aan kunt sleutelen, behalve als je er veel verstand van hebt. Breng hem naar de maker, die weten wel hoe het zit.

Je zou voor het probleem met je internet, CCleaner kunnen downloaden of Internet Cleaner. Deze/dit programma('s) verwijderen allerlei nutteloze en onnodige bestanden op je computer en zo kan je internet wat sneller worden. Doe dit 1x per week.

Als je een virusscanner hebt laat deze dan 1x per week de boel opschonen en zo niet, koop er eentje of download er een.

En als allerlaatste kun je je computer defragmenteren. Doe dit ong. per kwartaal. Zo worden bestanden geordend in je computer en wordt hij ook sneller.
Defragmenteren doe je zo: > Computer > Harde schijf > Rechtermuislklik > Eigenschappen > Extra > Nu Defragmenteren.

Ik hoop je hiermee te hebben geholpen!

Toegevoegd na 2 minuten:
Zoals Capthavoc al zei: wegbrengen.

(Zag dit bericht van Capthavoc paar minuten later!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat geknetter wijst op een bijna onderbreking bij van de geleiders in die kabel.
U kan die kabel een stuk inkorten tot voorbij de plaats waar dat slecht contact zit.