Mijn iPod touch blijft opnieuw opstarten. Wat kan ik hier aan doen?

Ik wilde hem resetten en nu start die constant opnieuw op. Eerst het apple-logo, daarna het doodskopje (hij is gejailbreakt) en daarna een laadrondje die steeds vastloopt. HELP

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik heb daar ook last van gehad bij mijn mobiel. ik heb de accu eruit gehaald en er opnieuw ingedaan, daarna deed hij het weer.
ik hoop dat dat bij jou ook werkt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ipod touch is niet zo makkelijk open te maken. haha.
maar je kan hem bijvoorbeeld leeg laten lopen. of proberen opnieuw te jailbreaken/ of herstel bij itunes.
Probeer je ipod onder het resetten nog eens te resetten, anders aan itunes hangen en kijken of die m vindt, zo ja herstellen