Heeft de Ipad retina de zelfde afmetingen als de Ipad 3?

Ik wil graag een hoesje kopen voor mijn Ipad retina, maar deze zijn nog niet zo veel verkrijgbaar. Nu dacht ik ergens te hebben gelezen dat de Ipad 3 en Retina dezelfde afmetingen hebben en dus ook dezelfde hoesjes kunnen gebruiken. Is dit zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
De Ipad 3 IS een Ipad met Retina display. Er is geen model 'retina', dat geeft alleen de display techniek aan.

Het beste antwoord

Ja, ze zijn allebij 9,7 inch dus het zou moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Er bestaat helemaal geen model retina. En als ze allebei 9,7 inch zijn, zegt dat niets over de dikte en plaatsing van knoppen en aansluitingen. Dus 'het zou moeten lukken' is een slecht antwoord.