Hoe configureer ik mijn usb midicontroller met virtual dj ?

ik heb een wolfgang midicontroller met usb aansluiting hoe configureer ik die met virtual dj ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi Bomba, Jij hebt deze gekocht bij de aldi enige tijd geleden. Hierbij zit een cd met de driver software. Je herstart je pc zonder de aangesloten controller. Dan installeer je die drivers. en daarna gebruik je de versie van virtual dj die erbij geleverd wordt!

Deze 2 zijn zodanig ingesteld dat je eigenlijk niets hoeft in te stellen. Vaak als je een illegale versie gebruikt ontbreken de configuratie gegevens van je controller. En zal deze niet goed werken.

De versie die erbij zit voldoet prima om een leuke mix te maken en online te zetten!

Succes!!!