werkt een laser lens cleaner echt

het is een cd wat je in een dvd station moet doen, en dan zegt hij dat hij de lens schoon maakt, werkt dit of is dit bedrog

Weet jij het antwoord?

/2500

een lens van een cd of dvd speler is vrij gevoelig. Als je bij de lens kunt kun je hem voorzichtig schoonmaken met een wattenstokje met 96% alcohol maar pas op druk niet te hard op de lens als erop de cd een borsteltje zit dan veegt hij de lens stof vrij werkt behoorlijk

Ik heb goede ervaring met een CD Lens Cleaner. Onlangs zolderopruimoing gehouden, de speler was lange tijd niet gebruikt en bleek bij elke CD stukken over te slaan en haperde ook regelmatig. Toen een CD Lens Cleaner aangeschaft en gedraaid en het probleem was verholpen. De speler draait nu weer al een paar maanden dagelijks probleemloos.

Ik heb slechte ervaringen met lens cleaners. De lens van mijn set is daardoor kapot gegaan. En als je goed leest in de bijsluiter van de disc dan staat daar ook dat het schadelijk kan zijn voor de lens. Ik raad het af.

nee het werkt niet,bij mij tenminste niet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100