Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe schakel ik "VoiceOver" op iPad uit?

Hoe kan ik "VoiceOver" uitschakelen op mijn ipad? Mijn iPad staat nu op "slot" en ik kan mijn iPad niet ontgrendelen! Ik heb tegelijkertijd "VoiceOver" en "Zoom" ingeschakeld, is dat een probleem? Want ik las op een site dat dat een probleem kan zijn omdat die 2 functies dezelfde "bewegingen enz" hebben. Mijn probleem is dus nu dat ik mijn iPad niet kan ontgrendelen, ik kan dat balkje niet naar rechts verschuiven... Via iTunes lukt het ook niet, want ze zeggen dat ik mijn iPad niet kan openen met iTunes omdat ik eerst mijn coce op mijn iPad moet invoeren, maar dat is het juist, dat kan ik niet. Dit is echt belangrijk voor me, wie kan me helpen? Je bent mijn redder in nood dan!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je gaat naar instellingen, Dan naar algemeen, dan naar toegankelijkheid, helemaal boven aan staat "VoiceOver" daar klik je op, en zet je het uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding