Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor verschil zit er tussen een iPad2 en een ander tablet?

Zelf ben ik apple fan, en heb ik een iPhone, een iMac en een MacBook. Een iPad is natuurlijk super, maar vrij duur. Mijn vraag dus, is een iPad zelfde besturingssysteem en werkt het hetzelfde als de andere Apple apparaten? En andere tablets, klikt dat ook goed? Of is dan alles anders qua gebruik enz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
693

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja het lijkt een beetje op een groote iphone maar op ipad 2 kun je alleen facetime doen maar het bestuuringssysteem is niet die een imac of macbook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ipad is Besturingssysteem is hetzelfde als die van de iPhone en wat betreft de tablet vind ik gwn een dikke na-aper van de ipad het verschil daarmee is besturingssysteem van ipad is van Aple, het bestuuringssysteem van een tablet is van Windows.

Mvg SYDK
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ipad zou je kunnen zien als de grote versie van de iphone, de applicaties van de iphone draaien ook op de ipad. Er zijn echter al 100.000 apps speciaal voor de ipad (400.000 voor de iphone) Kwa vorm en gewicht lijkt de galaxy tab 10.1 er het meest op, deze draait echter met android. Verder is uit recente tests gebleken dat ook de nieuwste galaxy het niet haalt bij de ipad, de rest van de tablets is al helemaal niks. Het enige belangrijke nadeel van de ipad is het flash gebeuren, echter met een workaround is dit ook goed te doen.
Advies: Koop een 2e hands, zelfs de ipad1 is beter dan de concurrentie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding