Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een (technische) tekening vinden van de binnenkant van een vaatwasser of wasdroger?

Ik zoek dus geen handleiding van de machine, maar meer een tekening waar de kappen eraf liggen...
Ook graag met problemen wat er mis kan zijn, en waar dat aan ligt en hoe het verholpen kan worden...

... Zelf heb ik een vaatwasser die precies na de garantieperiode er ineens mee ophoud?
Hij gaat aan, 30 seconden en dan doet ie helemaal niets meer...
Ja na een tijdje piept ie 1 x en is het klaar?
Een hele nieuwe kopen is in deze crisis niet te doen, zodoende probeer ik het zelf?!
(Afwassen is niet echt mijn ding :( )

Het gaat om een Etna EVW 7960 vaatwasser...

Toegevoegd na 2 dagen:
http://www.etna.nl/index.php?id=1380 (dit was het goede antwoord )

Toegevoegd na 2 dagen:
http://www.keukenserviceshop.nl/PopupFrame.aspx?Type=explodedviews&Code=EVW7960WIT/E01

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel merken/fabrikanten hebben een eigen forum. Misschien is dat bij Etna ook het geval en kunt u daar uw antwoord vinden of uw vraag stellen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat uw machine met water blijft staan want het eerste wat hij doet is rest water afpompen, als dat niet lukt (kan u horen) dat stopt de machine.
Pomp die wel af en staat er geen water meer in dan gaat hij water toevoeren en dat kan u horen aan de klik van het ventiel, hoort u geen water stromen dan kan de filter verstopt zijn, de watertoevoer afgesloten of de toevoer klep gebroken.
Normaal kan u via internet of op de website van de leverancier een handleiding downloaden en de fout tabel raadplegen. Van sommige machines kan u soms ook een service manual vinden, soms in het Engels.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou er zelf niet aan gaan sleutelen. Het klikt als een spftware fout. Die zijn moeilijk zelf te verhelpen. Als je toch zelf wilt kijken, kun je eventueel een mailtje sturen naar de fabrikant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding