Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je met je IPhone, iPad, iPod en andere apparatuur in de sauna of infrarood cabine?

Ik verveel mij snel in de sauna waardoor ik er snel uit ga. Ik wil er graag langer in en met mijn iPod en iPhone zou het langer vol te houden zijn. Tegelijk ben ik ook bang dat het niet goed voor mijn telefoon is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
45.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dan raakt ie overhit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is wel een erg kort antwoord.
Hij zou nog niet zo snel overhit raken, want anders zouden ze het in de warme landen ook niet kunnen gebruiken, maar sauna geeft vochtige stoom dus of je luidspreker microfoon of het toestel het lang volhoud weet ik niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien werkt het als je zo'n onderwater case koopt voor je iPhone. Maar zal eerst goed navragen voordat je telefoon stuk gaat. Zal zonde zijn

http://www.waterproofcase.nl/aryca-iphone-waterproof-case-webshop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het sterk afraden, als je van een relatief koude omgeving de sauna ingaat met een iphone, dan heb je de kans dat zich condens afzet binnen in je iphone, buiten het feit dat het slecht is voor electronica(lees: corrosie) heb je stickertjes binnenin de iphone de rood zullen kleuren ter indicatie dat het apparaat in contact is gekomen met vocht waardoor je apparaat OOW(out of warranty) komt, waardoor je alleen tegen hoge kosten(no modulair repair, dus tegen kostprijs van het apparaat) het kan laten repareren....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding