Wat zijn goede kwaliteits ipod toch speakers? Zie hier onder voor nader uitleg

Ze moeten mooi en helder geluid hebben en redelijk hard kunnen. Het liefst met een ingebouwde oplaadbare accu. De prijs moet liggen tot 120 euro. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (4)

Bose, ik zal Bose speakers kopen dit zijn echt kwalitatief goede speakers.

Koop vooral geen speakertjes van de kruidvat ofzo hier komt echt een heel slecht geluid uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een logitec pure fi mobile is misschein wel een goede keus. Deze kost dacht ik rond de €100,-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Bol.com dit (volgens bijgevoegde link) Altec Lansing apparaat klinkt leuk en is ook met oplaadbare accu uitgevoerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar
ik vroeg me hetzelfde af en ik heb de ALTEC LANSING CLASSIC gehaald bij de dixons voor 80 euro, en er komt beter geluid uit dan een logitech die ik ook heb van 150 euro ;)
Maar als je echt gruwelijk geluid wilt en 200 euro uitgeven dan moet je voor BOSE gaan ;)