Kan ik mijn iPod touch iOS 6.1 jailbreaken?

Ik wil deze jailbreaken zonder dat die steeds met de computer moet worden opgeladen. Kan dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je je iPod jailbreakt met www.evasi0n.com kan dat :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Typ op google: redsnow. Als je dat programma gaat installeren in je pc, dan kan je je ipod jailbreaken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het programma hebt, kan je er niks mee.
Je hebt nog de ipsw nodig van het device.
Er zijn een paar stappen voor dit proces.
1. Maak een backup in je iTunes.
2. Klik in iTunes op herstellen.
3. Als alles klaar is kunt u selecteren wat u wilt doen, LET OP!!! Sluit iTunes af.
4. Download evasi0n (link in de bron.)
5. Open het programma.
6. Druk op jailbreak.
7. Wacht totdat evasi0n aangeeft dat je je iPod moet ontgrendelen en op de knop jailbreak moet drukken op je iPod. (Druk daar dan op)
8. Wachten en uw iPod is gejailbreakt.

Het is een untethret jailbreak dus hoef je hem niet telkens aan de computer te hangen.

Mij is het ook gelukt. (iPhone 3GS ios6.1, ipad2 ios6.1 en iPod touch 5g ios6.1)