Hoe haal je een zwart/wit filter van een foto af?

Ik heb met de app Retorica voor de iPhone foto's gemaakt met de zwart/wit filter eroverheen. Maar nu wil ik graag die foto maar dan zonder deze filter, gewoon in kleur dus? Hoe doe ik dit? Ik heb me al rot gezocht naar apps die dit mogelijk maken. Ook heb ik geprobeerd door middel van een andere foto-app de kleuren van de foto "warmer" te maken of aan te passen, maar omdat dat dan een filter over een filter (over de zwart/wit filter) is, gaat het er heel raar uit zien..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
3.6K
Ritsuka
9 jaar geleden
als de kleur weg is, dan is deze weg

Het beste antwoord

Als je het origineel hebt verwijderd, is je foto weg. Een bewerkte opgeslagen versie kent de oude kleuren niet en heeft deze ook niet meer ergens opgeslagen. Soms kun je foto's opslaan in de app, je hebt kans dat als dit het geval is je hier de bewerking ongedaan kan maken, maar dit zou volgens mij de enige oplossing kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

:D

Als je een zwart/wit filter over een foto gooit en daarna de foto opslaat en het origineel overschreven wordt (of je het origineel weggooit) dan kan je nooit meer de originele kleur terugkrijgen.