Kan je via een iPod Touch video's uploaden op YouTube? Zo ja, hoe?

Een video die ik met mijn iPod Touch heb gemaakt uploaden op YouTube.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoek je video op in je filmrol, klik op delen en kies dan YouTube. Let op, je moet wel inloggen.

Toegevoegd na 25 minuten:
Ook moet je hiervoor de app van YouTube geïnstalleerd hebben. Als je dit nog niet hebt kun je het downloaden via de link bij de bronnen.