Waar kan je een nieuwe kan kopen voor een philips koffiezetapparaat?

Alleen de kan van mijn koffiezetapparaat is stuk (Philips HD 5410). Is het mogelijk zulke kannen los te kopen?

Toegevoegd na 23 uur:
Bedankt voor jullie hulp. Ik heb zoals jullie hebben aangeraden contact gehad met de klanten service van de Philips webshop. De webshop zelf had het niet, alleen de filterhouder werd als onderdeel verkocht. Wel hadden ze me een artikelcode geven met het advies dit te googleen. Helaas leverde dat niets op. Maar had me wel aangespoord om nog even goed door te zoeken via google. Uit eindelijk vond ik deze site:
http://www.onderdelenwebshop.be/koffie-kan-zwart-origineel-philips.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (6)

Ik zou zeggen, probeer morgen allereerst eens de consumentenservice van Philips te bellen of mailen. Het lijkt me dat die je verder moeten kunnen helpen. Ik weet wel dat er jaren geleden in Eindhoven een speciale fabriekswinkel met Philips-artikelen en onderdelen zat, maar ik heb geen idee of deze nog bestaat. Verder: misschien maak je nog een kans bij Handyman of een soortgelijke onderdelenwinkel. In het uiterste geval misschien een oproepje op marktplaats?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kan best eens informeren bij Philips door met een email de prijs op te vragen.
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat reserve onderdelen goedkoper zijn dan in een winkel.
Dir winkels doen hetzelfde en rekenen er nog eens winst bij, wat wel normaal is, u kan beter zelf de moeite doen.
Uw toestel staat zeker nog in hun catalogus.
In bijlage de link waar u ook contact kan opnemen met hun dienst na verkoop.
(bovenaan met de knop "contact opnemen")
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga eens kijken bij de Kringloopwinkels bij jou in de buurt - daar staan vaak zo'n 20 kannen van allerlei apparaten : misschien staat de jouwe er wel tussen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Philips heeft een online shop voor Accessoires -en reserveonderdelen. Probeer het eens op onderstaande link:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede tip Ik had daar al gekeken en ze hebben helaas alleen een filterhouder als onderdeel te koop.
Zoals alle bovenstaande reacties zou ik ook zeggen; via de klantenservice van Philips. Alleen kunnen ze vaak van wat oudere modellen niet meer iets direct leveren. Wat ook een optie is is een winkel die onderdelen verkoopt.
In Groningen hebben ze bijvoorbeeld "Het onderdelenhuis". Dat is een winkel doe fiets-, stofzuiger-, gereedschap-, stopcontact-, etc-, -onderdelen verkoopt. Zij kunnen 99% van alle apparaat onderdelen leveren als je het E-nummer van het apparaat afgeeft. Misschien zit er ook zo'n soort zaak bij jou in de buurt?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zie net dat je ook kunt bestellen via hun website! Als het artikel er niet op staat dan zou ik ze even een mailtje sturen om aan te geven wat je zoekt. Ze hebben echt een goede service! Ik kom er regelmatig, en het zijn allemaal hele aardige jongens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had zelf hetzelfde probleem. Niks mis met mijn apparaat maar de kan was stuk. Mijn eerste gedachte was ook Philips zelf. Zij hadden echter vrij weinig kannen. Uiteindelijk op www.fixpart.nl terecht gekomen. Zij hadden volop keus en een snelle levering. Zeer aan te raden!