Waar in de Randstad vind ik een winkel (geen webwinkel) waar ze een ruime collectie plafondventilatoren verkopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom geen webwinkel?
Hier vind je een o.a. een grote collectie:
http://www.delichtwinkel.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik wil ze beter kunnen bekijken dan alleen van een foto. Bovendien wil ik er ook graag een verlengstuk bij kunnen kopen, want hij moet onder een schuin dak kunnen hangen. Ik denk dat winkels als bijvoorbeeld Gamma niet van die verlengstukken erbij verkopen. Ik zoek dus een gespecialiseerde winkel die ik daadwerkelijk kan bezoeken en dus niet alleen virtueel.
Antoni
9 jaar geleden
Zo'n winkel is misschien wel te vinden bij de winkels in Woonmall Alexandrium bij NS-station Rotterdam Alexander.

Antwoorden (2)

Volgens hun website verkoopt de Gamma 6 verschillende modellen en Karwei heeft er 1. Praxis, Hornbach en Conrad hebben ze niet in het assortiment.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel. Helaas hadden ze niet het formaat dat ik nodig heb.
Op de zwarte markt in Beverwijk vind je een heleboel winkeltjes naast elkaar, die deze ventilatoren verkopen.