Ik ben opzoek naar een motor met een tandwiel (tandwiel motor). Weet iemand misschien waar ik die kan vinden?

Ik ben opzoek naar een motor met een tandwiel (tandwiel motor). Weet iemand misschien waar ik die kan vinden? HET MOET WEL EEN STERKE ZIJN! Het is de bedoeling dat de motor met tandwiel een ander tandwiel aandrijft en het dus laat ronddraaien. Het tand wiel dat de motor rond moet draaien is best wel zwaar. Dus ik ben opzoek naar een sterke goedkopen motor.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Owja. Ik ben er vergeten bij te zetten dat het mooi zou zijn als hij 2 kanten op kan draaien en er een schakelaar of afstandsbediening bij zou zitten.

Antwoorden (1)

Ik heb er een gevonden voor je, maar of je er wat aan hebt?
Normaal gesproken moet je eerst uitzoeken wat het toerental moet zijn, welke ketting er op moet passen,hoeveel tandjes(is overbrenging) en het vermogen wat je daar voor nodig hebt. Maar goed je vraag was waar haal in een motor met tandwiel vandaan, zie de link. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip! hier heb ik zeker wat aan!