Ik wil graag films overzetten van mijn mobiel, naar mijn Ipad. Hoe kan ik dit doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

1 mogelijkheid is dat je op je mobiel een ftp-server app plaatst en op je ipad een ftp-cliënt. Dan worden de bestanden via ftp overgezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ze allebei op je computer aansluiten via een usb kabel en dan zo kopiëren of verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Converteer eerst de films met een programma genaamd "Handbrake" en zet deze d.m.v. Itunes op je iPad. Handbrake werkt erg simpel en intuitief en is voor diverse besturingssystemen beschikbaar.

Zie de bron voor een handleiding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dropbox is een oplossing
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
VLC streamer kan je gebruiken. Alleen de gratis app heeft wat reclame in beeld. Dus test maar en vind je het wat, voor 0,70 cent heb je het zonder reclame.

Je download gratis het programma vlc streamer helper op je pc/laptop en vlc streamer op je Ipad. selecteert je film en het programma zorgt dat hij in de app op je ipad verschijnt.