Moet je voor de compensatie stroomstoring Enschede zelf opgeven hoelang je zonder stroom zat?

want dat weten we niet exact natuurlijk wel dat we o m 1.30 nsachts naar bed zijn gegaan. Ik heb het over gedeelte binnensingel centrum oost.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In dit geval niet. Ook maakt de duur van de storing niet heel veel uit. Het gaat er immers om dat je langer dan 4 uur zonder stroom zit. Langer dan 4 uur is het geval in deze zaak. Ook weten ze precies wie er getroffen is dus een melding maken heeft in deze zaak geen zin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na die stroomstoring van 4 uur krijg je automatisch 35 € bij geschreven op jou rekening .
En als ik mij niet vergis krijg je bij 8 uur stroomstoring nogeens 20 € er extra bij .

Toegevoegd na 3 minuten:
En jij hoeft niets door te geven !
Essent weet precies bij welke straten hoelang de storing heeft geduurd .