Waar kan je led kaarsen kopen?

Dus met een led lampje ipv. een kaars.
Liefst in België, anders een online shop die je kent, waar ze de producten ook in België of Nederland afleveren.

Toegevoegd na 35 seconden:
ipv. een kaars moest in ipv. een vlam zijn :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Met deze LED kaarsen creëert u een zelfde stemming en sfeer als met echte kaarsen, echter zonder de risico´s. Geen echte vlam, geen kaarsvet, geen hitte en ook geen rook. Door het flikkerende ledlicht krijgt u het idee van een echte kaars.
Zie bijgevoegde link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed zo! Ik wilde als antwoord gaan geven dat er ook oplaadbare ledkaarsen bestaan. Jij was me voor :)
Ik weet niet of er Actions en Blokkers bestaan in België maar in ieder geval in dat soort winkels. Ook tuincentra hebben die dingen wel.

Verder op marktplaats of zoiets in België.

Zoek op Led waxinelichtjes en je vindt heel veel online.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die bestaan wel in België.Vraagsteller moet even naar de sites gaan en dan kan hij zien waar ze precies zitten.
Ik heb ze zien liggen in de mediamarkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat. Heeft ook een online shop net als de meeste andere winkels.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Intratuin, maar weet niet of die in België zijn.

En anders bij IKEA