Wie heeft ervaring met een USB autolader?

Ik heb een samsung GT B7610 smartphone. Als ik die via de PC op USB aansluit zie ik dat deze opgeladen wordt. Ik heb een (goedkope) USB autolader en als ik daar de Phone op aansluit licht het scherm ff op maar ik zie niet dat de phone opgeladen wordt. Omdat ik navigatie op de phone gebruik is deze snel leeg.
Wie weet wat een goeie USB autolader is en waar ik deze kan kopen?

Toegevoegd na 1 uur:
Lees de toelichting op de vraag!!!
Daarin staat dus dat ik al een lader heb die volgens mij niet goed werkt.
De vraag is volgens mij duidelijk: Wie weet wat een goeie USB autolader is en waar ik deze kan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

ze zijn bijna overal verkrijgbaar (zie bron)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, je kan wel heftig reageren maar wat je nu aangeeft ruiken wij ook niet natuurlijk. jij geeft aan dat de lader die je nu hebt volgens jou niet goed werkt. als ze blijkbaar niet allemaal goed zijn voor JOUW smartphone had je dit even moeten vermelden en kunnen we wat gerichter met je meedenken. ben jij de enige die dit probleem heeft of zijn er meer die dit hebben? (dan zou het ook aan je telefoon kunnen liggen) vervolgens kunnen we proberen te kijken waarom ze niet geschikt zijn voor je phone, en welke er dus wél geschikt zijn. kunnen kijken... ik ga me bezig houden met andere vragen, maar wens je veel succes met je zoektocht.
Je hebt al een usb draad voor je mobieltje naar je pc. Diezelfde draad kan je gebruiken. Je koopt er een autolader met usb aansluiting bij (bv bij Action) en klaar ben je. Kost hooguit eur 5. Ik denk dat het via Ebay nog wel goedkoper kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat soort accesoires koop ik altijd op http://www.dealextreme.com/ voor een prikkie en gratis verzonden. De kwaliteit is alleen soms wel iets minder, maar het kost dan ook bijna niks.