Welke oortjes gaan lang mee en kosten niet al teveel?

Mijn twee voorgaande gingen vrij snel kapot. Misschien zou het sporten er iets mee te maken kunnen hebben.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Audio
1.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dankjewel!
Ivana
5 jaar geleden
Ik heb ze een maand geleden bij de action gekocht voor 89 cent. Als grapje. Ben verbaasd hoe goed het geluid is. Ze doen het nog steeds perfect.

Antwoorden (2)

Ik gebruik al ruim 6 jaar dezelfde. En dat zijn deze van Philips. Geluid is ook goed. Ik sport er niet mee, maar ik rol ze regelmatig op, of heb ze ergens tussen zitten in mijn jasszak of tas. Erg zuinig beb ik er dus niet op, maar ze gaan toch (nog) niet stuk.
5 jaar geleden
Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar ik gebruik de apple iphone 7 oortjes langer dan een jaar..( ik vind dat best lang)