wat betekend autotune?

Als je naar deze website gaat zie je een foto van een hoofdtelefoon, door met je muis over de foto te bewegen zoomt die in. Aan de rechter kant zit een rond knopje en daar onder staat autotune, wat betekend dit.
link >>>> http://www.kijkshop.nl/product/129028/cresta-hoofdtelefoon-dht290/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Autotune betekent bewerkte muziek. Ze praten vaak over een bewerkte stem die dan klinkt als een robot, maar het kan ook de instrumenten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Autotune betekent niet bewerkte muziek. Het is een van de honderden manieren om muziek te bewerken. Eigenlijk bedoelt om vals zingen te compenseren wordt het door sommigen nu zo gebruikt om er een idioot effect mee te creëren. Maar dat is heel wat anders dan de vrager hier bedoelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet je geld op de bank of zit je zelf op de bank? Je hebt de verkeerde opvatting van Autotune!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen verkeerde opvatting van autotune jij hebt een verkeerde mogelijkheid van het woord autotune uitgelegd. De opmerking: "Zet je geld op de bank of zit je zelf op de bank?" is dus op jou van toepassing, je hebt het andere woord voor sofa uitgelegd terwijl de vraag over een organisatie ging welke leningen verstrekt. Dat je dat nog niet ziet ondanks de minnen, het juiste antwoord wat hier onder gegeven wordt en mijn reactie is verbazingwekkend. Het is ook niet zo dat uit de vraag niet duidelijk blijkt dat het om het een of het ander ging. Als je echt denkt dat autotune niet is bedoelt voor het compenseren van vals-zingen: It was originally intended to disguise or correct off-key inaccuracies, allowing vocal tracks to be perfectly tuned despite originally being slightly off-key http://en.wikipedia.org/wiki/Auto-Tune
Het signaal wordt via radio naar deze draadloze koptelefoon gestuurd. Autotune betekent in dit geval dat de koptelefoon automatisch afstemt op de juiste frequentie.
bamibal