Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe pas je de naam van een liedje aan op een samsung galaxy s3

Ik heb net een paar geluidsfragmenten toegestuurd gekregen via WhatsApp, alleen nu staat er een rare code en ik zou dit graag willen veranderen in de goede naam. Ik weet dat dit op de pc kan, maar kan t niet handiger? En als op de pc de enige mogelijkheid is, in welk mapje moet ik dan kijken?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Met een USB-kabel aansluiten op de computer. Bestand opzoeken via Explorer/Finder en de naam aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Namen kun je natuurlijk gewoon op je mobiele telefoon aanpassen. Ga eerst even op zoek naar de map waarin je het originele muziekbestand hebt opgeslagen (b.v. /sdcard/muziek). Open die map en ga naar het bestand waarvan je de naam wilt wijzigen. Als je het muziekbestand ingedrukt houdt, verschijnt er een venster met de opties 'delen, wissen, verplaatsen, kopiëren, details en naam wijzigen'. Klik op die laatste optie, pas de naam aan, en klik op OK.
(Lees meer...)
Pieter2011
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding