wat is de goedkoopste tablet waar je wel spelletjes of films ofzo mee kunt kijken? ( android ) en dat hij nog wel redelijk normaal reageert

Toegevoegd na 5 minuten:
of een van de goedkopere rond de 150 euro ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou het niet durven zeggen, want ik heb er zelf nog geen. Maar op deze site kun je er een hoop met elkaar vergelijken:
http://www.vergelijk.nl/tablet_pc?gclid=CJSR0ZOC3KwCFUZJ3godDxIYhg

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Excuses.. ik zie dat er ook andere bij staan (geen Android)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Yarvik TAB310

Toegevoegd na 1 minuut:
Archos 70 Internet Tablet 8GB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aldi, morgen vroeg erbij zijn
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_48/OFF01.SHTML

Toegevoegd na 1 minuut:
€ 89.99
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rond de 150 euro ? Van een vriendin heb ik gehoord dat je ze al krijgt vanaf 50 euro weet je wat ik vraag haar wel waar zede tablet kocht en dan pas ik dit antwoord wel aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor 50 euro heb je geen goede tablet.