heeft er iemand ervaring met fujifilm camera`s en hoe bevallen die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke over weeg je aan te schaffen?

Antwoorden (3)

Ik heb er zelf een.
Een fuji finepix s5600
Deze heb ik al ongeveer 5/6 jaar en ben ik erg over te spreken.

Echter denk ik dat je beter naar een site als kieskeurig kunt gaan en daar de ervaringen kunt lezen!

Kijk maar bij de link die ik heb toegevoegd :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies keurig is niet direct geslaagd, beter een speciale fotosite zoeken.
Ik heb een Fujifilm finepix 92000 hd. Ik zou geen andere willen. Prima toestel voor die prijs. Scherp beeld, makkelijk tot heel groot zoomen, niet te groot en niet zo klein en dun zoals zovele digicams.
Ik ben niet zo technisch en het toestel moet niet teveel instellingen hebben, als ik iets zie moet ik meteen kunnen klikken. Wat dat betreft is hij perfect voor mij.:)
12 jaar geleden
top camera's imo,

maar hier vind je de enige echte goede tests:

http://www.dpreview.com/