Moet je met een AppStore kaart in 1 keer alles kopen?

Misschien een beetje stomme vraag; Ik heb een AppStore kaart gekregen en ik vraag me af nadat ik de beschrijving heb gelezen of je alles in een keer moet kopen. Kun je nu een app kopen en volgende week weer een andere? Of moet alles nu? En Waar kun je zien hoeveel er nog op zit?
Bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee, dat hoeft niet, net als bijvoorbeeld een hm kaart. Overigens kun je met die kaart ook nummers of albums van iTunes kopen. Als je een app koopt, zal het device vragen om een creditcard nummer, maar als je naar beneden scrolt kan je het nummer van de kaart invoeren. Als je iets met de kaart hebt gekocht geven ze aan hoeveel er nog opstaat. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, daar staat normaal gezien een bepaalt bedrag op van bv. 15 euro. als je dan iets koopt van 1 euro, staat er nog 14 euro op en die moet je gewoon binnen een bepaalde tijd opmaken, meestal is dat een jaar. altijd als je dan iets koopt in de appstore, wordt dat van die kaart afgetrokken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het is een tegoed wat op je account komt te staan, en daarmee kun je dan apps kopen, dat hoeft niet in een keer :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt apps kopen wanneer je wilt. Er zit geen vaste datum op. Je kunt ook nu een app kopen en over 10 maanden. Het is een tegoed dat op je iTunes Account staat en dat tegoed kun je gebruiken wanneer je wilt, als het niet op is