Wij hebben laatst nog een printer gekocht, en het werkt dus met wifi,en wilde vragen hoe het dus werkt als er wifi opzit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mits je PC of laptop ook WiFi heeft, gaat het allemaal vanzelf. Je moet echter eerst even die betreffende printer kiezen als default-printer. Als er een installatie-CD bijzit, kan het geen kwaad die even af te draaien op je PC. Signaal gaat door de lucht, nulletjes en ééntjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het zou kunnen zijn day je bluetooth niet aan hebt staan als niet dan moet je het even bij instelingen checken.