Is deze ultrabook goed voor mijn game gebruik?

Ik wil deze laptop gaan gebruiken:

Ik wil ermee:
• flight simulator spelen, zonder te haperen
• films downloaden
• huis-tuin en keuken dingen (word, email, internet.

Het is een Asus 'ultrabook' met een i 3 3217U? 4 GB DDR3, 500GB hdd.

Ik mag hem waarschijnlijk voor €450 kopen, is deze prijs goed en is deze laptop goed voor mijn gebruik?

Toegevoegd na 4 minuten:
De grafische kaart is een Intel HD graphics 4000

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Jou processor i3 is veel te laag om op flight simulator te zitten in had het ook gespeeld. Maar ik had i7, en ik speelde op de hoogste grapics en traffic en het haperde soms en de laptop werd heel warm. Voor Flight simulator heb je minstens een I5 nodig als je toch een i3 wilt zul je het doen met de laagste grapics en traffics.