met swishmax kun je je eigen flash of film bestand maken en eventueel met html pagina en al uploaden. Echt een geweldig progje foto's, films, muziek, logo's eigenlijk alle media kun je invoegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Windows Fotogalerie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met het programma unlead videostudio 7 je kunt zelfs teksten ttoevoege en audiosporen met stem en of muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ook heel eenvoudig met Powerpoint.