Waarom vliegt de aardlek eruit als de Danfoss thermostaat voor de electrische vloerverwarming afslaat?

We hebben een klein gedeelte aan vloerverwarming aangelegd, zo'n 3 vierkante meter. Alles is volgens de regels gebeurd. De vloerverwarming doet het prima, maar als de Danofss 550 afslaat doordat de temperatuur is bereikt, dan vliegt de aardlek er ineens uit. Heb geen idee hoe het komt. Van vocht in de vloer is geen sprake. Wie heeft een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of toch sluiting pomp bij afsluiting water . Staat pomp op continu , ? Ja zet pomp dan op alleen pompen tijdens aanslaan Vd verwarming . Voel ook of pomp heet wordt . Wat dus ook kan pomp blijft pompen terwijl water door voer is afgesloten , zet pomp in een andere stand .

Antwoorden (1)

Ja zou zeggen de pomp , dat er sluiting in zit of dat die zwaar loopt heet wordt en pang . Maar de thermostaat kan ook sluiting hebben hoe waar ??!? Test het evt zo uit A . Stel de thermostaat heel laag , slaat hij er weer uit dan denk ik de thermostaat , wat ook kan is even bij de gamma nieuwe thermostaat monteren (de zelfde ) is die wel goed !? Of ja ? Met de pomp het zelfde recept , succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het meedenken, Kapperkort, maar het gaat om elektrische vloerverwarming. Daar zit geen pomp op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O mijn vloer verwarming heeft een pomp een eigen pomp dus .