Met welk programma zet je deze tekst bij een foto?

Ik zie dit ook steeds vaker op twitter dit soort letters (wit en dat lettertype, hoe kan ik dit maken en met welk programma?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Rechtsonder in het plaatje staat al dat het op http://memegenerator.net/ gemaakt is; die site zou je dus kunnen gebruiken, ook om een eigen plaatje te uploaden en van een caption te voorzien.

Toegevoegd na 11 uur:
Als je zoiets in Photoshop of Gimp wil doen, het font heet Impact.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad past het lettertype Impact er net iets meer bij
dan Poplar STD, alleen de apostrof wijkt iets af
maar die haal je dan weer weg bij Speciale tekens
(dus +)

Andere antwoorden (2)

Dat heb ik gedaan met Adobe Photoshop Elements 9
daar heb ik tekst met lettertype Poplar Std ingevuld
en dan met laagstijl bewerken de omlijning op 2 px gezet
dit type kwam er volgens mij het dichtste bij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan uitstekend en simpel met het gratis programma Photoscape. Onder optie Fotobewerken en tab Toevoegingen.