ik kan geen apps met bijwerken of downloaden via de playstore wie kan mij helpen om dit probleem op te lossen?

Hallo ik kan sinds een week geen apps meer downloaden of bijwerken via playstore wat kan ik doen om het probleem te verhelpen behalve dat ik me fabrieksgegevens moet resetten of me telefoon moet resetten?

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja zonder de fabrieksgegevens of me telefoon weer helemaal te resetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Meer geheugen vrij maken of misschien de appstore de updates wissen en misschien later weer updaten.