Wat is dit (E180908)?

Hallo, ik wil graag weten wat dit is het is een spoel en aan de andere kant zitten ook twee draadjes. Het komt uit een computer.

Groetjes Tim

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie geen foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pics or it didn't happen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh? Ik had toch een foto toegevoegd? Nou, dan maar even bewerken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu wel afbeelding als het goed is

Het beste antwoord

Het is een smoorspoel, word vaak gebruikt in elektronische schakelingen, zoals voedingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WEER een smoorspoel! Nu heb ik er al twee! Maar verder kan ik dit ook gebruiken als een soort verwarmingsspoel? Dus dat ik de andere twee kabels kortsluit en er dan een stroom opzet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je heb er niets aan, gooi maar weg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, ik gooi em niet weg denk ik, anders haal ik de wikkeling er wel af. Heb ik weer een stukje koper.