Ik heb exact dezelfde trimmer als mijn kapper gekocht, maar die van mijn kapper trimt nog korter. Wat heeft hij gedaan om zijn trimmer op te voeren?

Kappers trimmer +- 0.4mm
Mijn trimmer +- 1.0mm

Het gaat om de:
Wahl Professional Super Trimmer
Professional Cordless Trimmer Type 1592-0471

Weet jij het antwoord?

/2500

Je moet gewoon een andere cutting guide kopen, voor een korter resultaat.

Het type wat jij beschrijft moet toch korter kunnen trimmen volgens de beschrijving die ik even bekeken heb technische gegevens Batterij Oplaadtijd 150 min. Werkingsduur van de batterij Tot 100 min., NiMH Blad Quick Change System, Chrome Blade Kabellengte 1,8 m (plug-in transformator) Snijden Lengte ~ 0,4 mm Maaibreedte ~ 28 mm Drijven DC motor, ~ 5,750 rpm Mains Operating Time Continu bedrijf Netspanning 220 - 240 V, 50 - 60 Hz Verpakkingseenheid 6 Gewicht ~ 130 g Dus ik kan je adviseren ga terug naar waar je hem gekocht heb en leg daar probleem neer Toegevoegd na 4 minuten: En je kan natuurlijk ook even aan je kapper vragen of zijn trimmer standaard is, of dat hij er wat aan veranderd heeft.

Wat ik doe om een trimmer/tondeuse optimaal te laten werken: Regelmatig (ook als je 'm net nieuw hebt) druppeltje olie tussen de messen. Goed opladen & check of je de goede stand hebt: uitdunnen of snijden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100