Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iphone 3g itunes werkt niet?

Hoii Ik heb al een stuk of 20 itunes gedownload maar elke keer geeft hij aan dat deze niet goed is of dat ik een andere moet dan doet itunes het eindelijk dan reageert hij niet op mijn iphone terwijl ik hem een paar weken geleden helemaal simlockvrij heb gemaakt met itunes die het wel deed maar bij die gaf ie aan dat die verlopen of iets was want gister deed ie het nog aleen hij vond de wifi niet dus heb ik hem gereset en heb nu erge problemen met itunes nu kan ik niks doen op mijn iphone omdat er een simlock opzit kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
490

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet eerst itunes op je pc verwijderen.Als je 1maal gejailbreaked heb zet hij in Hosts (een bestand) wat dingen neer. Open kladblok met administrator rechten, ga dan naar: C: Windows System32 drivers etc.. daar zie je een bestand: Hosts.

Open dus kladblok met administrator rechten en dan ga je naar Bestand -> Openen -> en dan open je Hosts in kladblok. Alles van apple is verwijderen. Zet pc uit en dan weer aan, itunes installeren en klaar. Bij mij wel geholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding