Heeft iemand enig idee wat voor zekering er in deze versterker moet?

Ik heb deze versterker thuis liggen, helaas ben ik de zekering uit de versterker kwijt geraakt. Nu wil ik er graag een nieuwe in doen, maar ik heb geen flauw idee wat er in moet.. Weet iemand hier raad mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Het beste antwoord

Probeer deze informatie even op te vragen bij de importeur: http://www.autovision.nl/autovision/about/contact-gegevens/

Dat je hier iemand tegen het lijf gaat lopen die net dat apparaat heeft van jou en die toevallig weet welke zekering er in gaat is astronomisch klein.

Het kan ook zijn dat er in het apparaat een markering staat die de waarde van de zekering aangeeft. Zoiets als 10AT is 10 ampère traag.