Wat is een goede speaker/box voor een iPhone? Hij mag met Bluetooth zijn maar hoeft niet.

En hij moet vrij hard volume hebben maar dan toch een goede geluidskwaliteit hebben. Ook moet hij eventueel met een kabel (of dus via Bluetooth) ook muziek van een andere telefoon (bijv Blackberry) kunnen spelen.
En hij moet uiteraard ook bij minder hard volume een goed geluid hebben.
Het liefst als het kan onder de €75,-

Toegevoegd na 50 minuten:
oh jij hij moet via een stekker maar ook op batterijen werken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt klijne speakers die zijn 20 euro en ook grotere rond 40 euro goed geluid die kanje et best bij dixons kopen e daar kan je ze ook uit probeeren en vragen voor advies