Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe pdf op ipad 2 zetten?

Hoe kan ik snel een pdf van mijn ipad op mijn ipad zetten zonder pc?

Alvast bedankt ;)

Toegevoegd na 54 minuten:
Excuseer ik heb mijn vraag niet zo duidelijk gesteld, het is een pdf die k moet downloaden maar als ik klik op " pdf downloaden dan opent hij het bestand gewoon in een nieuw tablat, het probleem is nu dat ik de balk van het internet weg wil en het vol scherm wil hebben net als een powerpoint het is dringend


Dank u!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heb je wel de iBooks app? Je kunt namelijk in je browser dan klikken op het vierkantje met het pijltje er uit en dan openen met iBooks. Dan slaat hij het automatisch op op je iOS apparaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, nooit aan gedacht, Bedankt

Andere antwoorden (2)

Mailen? Het kan zelfs met 1 mailadres: sturen vanaf je iPad naar je iPad 2 en daar openen/opslaan.

Als je bestand erg groot is kun je het ook via een online cloud doen als dropbox. Daar kun je hem naar uploaden, inloggen vanaf je iPad 2 en weer downloaden.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik speel met dezelfde soort vragen omdat ik sinds een tijdje een iPhone bezit. Erg leuk en nooit geweten dat ik deze gadgets erg zou kunnen waarderen.

Je kunt het pdf bestand wellicht uploaden naar een filehost (rapidshare bijv.) en dan weer downloaden op de andere iPad.

Volgens mij is het ook mogelijk een automatisch netwerk te bouwen tussen iOS apparaten. Hoe weet ik niet precies.

Of sturen via een messaging programma? Op de iPhone heb je imessage. Mischien dat je ook attachments kunt toevoegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding