welke ipod touch moet ik kopen 16gb of 32gb?

ik zou er graag 600 liedjes opzetten en 10 à 20 spelletjes

Toegevoegd na 11 minuten:
mijn vriend zegt dat als je 16gb koopt dat je er door het geheugen dat er sowieso altijd opstaat 6gb verliest,met een gsm heb je dat ook altijd!is dat zo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een iPod van 16 gb kan op zich al 4000 liedjes aan, dus dat is geen probleem. Van de hoeveelheid spelletjes dat je er op wilt kan ik niet zeggen of het ermee door kan of niet. Je hebt spelletjes die vier maal groter zijn dat bijvoorbeeld een ander spelletje wat dus een enorm verschil maakt.

Maar op zich denk ik dat een 16gb goed zal zijn. Als je houdt van extra veel geheugen ga dan voor een 32gb, maar dit is in dit geval hier niet echt nodig. Het is natuurlijk volledig jouw keuze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

kies altijd 16! Je kan er altijd bijkopen en het komt goedkoper uit! ik doe het zelf ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe gaat dat geheugen bijkopen dan?
Bij mijn 4s was het prijsverschil overigens maar 20 euro. Cadeautje van Vodafone omdat ik al een lange tijd klant ben...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
-geheugen bijkopen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen onzin, geheugen koop je bij via icloud en kost zo'n 15 euro per maand. instellingen -> algemeen ->geheugen -> en dan zie je wel het staat daar ergens
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo'n 15 euro PER JAAR* liever ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt geen extra geheugen in een iPod, iPad of iPhone plaatsen na aanschaf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moeten jullie het maar niet geloven ... Kzal eens nieuw antwoord doen met foto ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat??? En abbonement op geheugen???
Hoe is dat mogelijk???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tjah het is zo >.<
Ik heb 8gb en dat vind ik al redelijk veel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16gb zou ik nemen. 8gb is bijna niks omdat er ook nog 1gb af gaat voor de software en dan heb je nog 7 dus dat zou ik niet kiezen.
Ik heb zelf een iphone met 16gb en heb zelf nooit last gehad met ruimte.
Ik heb: (zie afb.) en nog 6 gb over. Nou heb ik geen nummer want ik heb alles op spotify staan (250 nummers) en nog genoeg plek over.
Plaatje bij antwoord