Is het mogelijk om de voorgeïnstalleerde apps te verwijderen op mijn iPod touch?

En zo ja, hoe doe ik dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In een woord: Onmogelijk. Sorry!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een theoretische mogelijkheid door een nieuwe (uitgeklede) versie van de firmware te installeren.
Die moet je dan wel zien te maken en dat is een vrijwel onmogelijke klus.
Het is niet onmogelijk zoals iemand hierboven beweert. Het is mogelijk alleen wel via een illegale manier. Je hebt vast al wel eens gehoord van: "jailbreaken" dit is legaal volgens de wetten tenzij je iets installeert via een programma wat er dan op wordt gezet dus het is volkomen legaal als je niks uit de "gratis apps" app installeert.

Maar even terug op jouw probleem of vraag. Ja het kan dan via je computer. Een tip: google op verwijderen van standaard apps en gebruik in je zoekterm jailbreak dan zul je het vast vinden;)