Waar vindt ik een alarm sms module/relais ?

Ik ben bezig om voor mijn moeder in huis een val/hulp alarm te ontwerpen en zoek hiervoor een goedkope oplossing dat wanneer het alarm gaat (pieper en flitslamp buiten) ook een bericht verzonden wordt naar mijn mobiel.

Hiervoor is een sms module/relais nodig en ik heb moeite met deze op te sporen voor een fatsoenlijke prijs. Ze zijn er wel voor prijzen waar ik ook een professioneel alarmsysteem kan kopen.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.

Graag jullie reacties !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Via de thuiszorg kun je dat regelen; daar heet het personenalarmering. Kost denk ik minder dan de spullen die je wilt aanschaffen en is ook veel veiliger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer eens te zoek bij Conrad deze hebben vast wat jij zoekt.